Vinstmassage och ditt och datt

Idag hittade Tosca inga pantburkar, så istället fick hon plocka med sej en bit plast. Det är det där svarta stycket som sticker ut genom skägget. Jag tror att det är en bit av en skärm av något slag. NÅGONTING måste man ju bära, eller hur?? Man skulle kunna tro att hon är en retriever... *S*

Efter morgonpromenaden blev det ett besök på SPA Maskrosen, där jag hade haft turen att vinna en nacke/ryggmassage. Jag har en gång tidigare vunnit en "behandling" på det här stället. Det var då jag fick en ansiktsbehandling och Vickan inbillade mej att det skulle vara såååå skönt, så skönt att man nästan skulle somna(!). Jag gick då dit med högt ställda förväntningar och blev gruvligt besviken. Det var inte ett dugg skönt, det var enbart oskönt. Gjorde mest bara ont hela tiden och var inte trevligt på något sätt.

Så... hmm... hur skulle det bli den här gången, månntro? Men jo... det var inte så hemskt. Det gjorde ont i min högra skuldra, men annars var det bra, faktiskt. Och det bästa var att de inte försökte sälja på mej någonting mera, inga ytterligare massager eller några oljor eller någonting. Skönt.

 Fortsatte dagen ut i skogen tillsammans med Tosca.

 Solen sken sååååå vackert!

Har skaffat en pall till. En lite större än den vi redan hade. Så här kan man göra på den, tyckte Tosca! *S*

Kommentarer