En solig torsdag

Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne.

Det är något med sol... något som gör att man mår bra. Eller "man"?? Jag pratar för mej själv. JAG mår bra när solen skiner! Tosca ser inte ut att må direkt dåligt, hon heller.

Tänkte mej en bild ur ett lite annorlunda perspektiv och med höstlöv. Blev rätt kul, tycker jag själv, även om proportionerna på hunden blev en gnutta märkliga.

En till.

 Har bakat bröd idag. Behövs inför helgen.

När vi varit och handlat stannade vi till för lite rastning på Svartvikskajen igen. Den ligger så bra till längs vägen.

 Ikväll har vi tränat. På att gosa i soffan.

Hon är inte världsmästare på att gosa, så vi behöver träna på det. Faktiskt. Hon kan lika gärna gå och lägga sej i nåt annat rum... och jag vill att hon ska vara gosig! Lilla, fina hjärtat.

Kommentarer

  1. Visst gör solen något med vårt humör...?! Hälsar vi från regionen med 300 soldagar/år ;-)

    Fast, en soffgosare kan ju oxå pigga upp!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänkte på er... med solen... hur härligt det måste vara att bo där ni bor! Missunnar er inte och är inte avundsjuk alls... önskar bara att jag också... *ler*

      En soffgosare av bästa slag. När hon vill.

      Radera

Skicka en kommentar