Bilåkardag

Mycket bilåkande idag. Här rastar vi vid Gimån och man hade byggt en helt ny del på bryggan. Den ville Tosca testa, såklart, men när vi kom ut på den gamla delen var det så isigt att jag inte vågade gå där, så vi fick vända om.

Det var inte så mörkt som det ser ut, men fint.

Väl framme i Mellansjö var det sena eftermiddagen, men vi kunde ändå ta oss ut på udden, där Tosca fick springa lös och rasa av sej all uppdämd energi som hon samlat på sej under dagen. Riktigt härligt! Och inte nog med att hon sprang, hon kom minsann när jag ropade på henne också. Flera gånger. Ibland tror jag verkligen att det kommer att bli ordning på den här vovven (men imorgon får jag antagligen ångra just de orden, så brukar det vara... att när jag inbillar mej nåt, så hittar hon på nåt Fantastiskt *S*).

Det såg inte riktigt ut såhär, jag har lekt lite med färgerna i gratisprogrammet Picasa. Men vackert var det och den lilla, lilla månskäran var så söt också.

Kommentarer

  1. Ha det skönt då i Mellansjö! Nu startar vi våra bilåkardagar - och lämnar vårt Provence för ett tag. Äntligen!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gissar att ni INTE längtar hem till snö, slask, blåst och kyla... utan till något heeeeelt annat! *ler* Välkomna hem! Och kör försiktigt!

      Radera
  2. Här var himlen spektakulär hela dagen, då två fronter krockade (eller nåt). Fast fotade gjorde jag inte. Kul att Tosca fick rasa av sig och dessutom kom på inkallningarna. Tycker att Kalle blivit riktigt duktig han med, även utan lina (den glömmer jag jämt...).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon har varit duktig idag också! Oj! *S*

      Radera

Skicka en kommentar