Nån som vill titta på en briardvalp?

Nån som vill se bilder av en valp som bajsar?

Hon är världsmästare och gör alla toabesök ute. Har inte ens bråttom ut på morgonen, men gör det hon ska så fort hon kommer ut. Duktiga, duktiga!

Nån som vill se en bild på en valp som dricker vatten?

Det intressanta med den här bilden hände innan jag fick fram kameran. Tosca försökte ta sej in i fodertunnan, sen kollade hon matskålen och slickade den en extra gång, ifall hon skulle ha missat en smula kanske? Och till sist fick hon dricka en slurk vatten istället.

Hon har verkligen blivit en hungrig hund och det känns så bra.

Hon kan också "hjälpa" husse att ta på skorna. Om det är till så stor hjälp vet jag väl egentligen inte... *S*

Munkorg på *ler* Tosca tycker fortfarande att blomkrukor och såna här "blomställningar" är hur kul som helst att leka med.

 "Sitt" och titta i ögonen... inga problem!

 
 Vi har börjat lite, lite med "ligg" med hand o godis. Går mestadels bra, faktiskt.

Sitta på trappan kan hon alldeles utan kommando *S*

Och här är Dagens soppa - tomat. Våfflor efteråt för att vi hade så mycket mjölk som börjar bli för gammal. Gott, gott.

Kommentarer

  1. Vilka färdigheter lilla Tosca visar prov på! Ingen annan valp är väl sååå duktig kan jag tro :D:D
    Hon ser ut att vara en trygg och pigg valp som håller er igång!

    Jag har lite att kolla ikapp igen... då ett bombplan lastat med gräspollen släppte sin last här i lördags och sen dess har jag varit golvad ... verkligen golvad!! Läkarbesök igår hjälpte mig lite.
    Kram och kli

    SvaraRadera
  2. Vilka färdigheter lilla Tosca visar prov på! Ingen annan valp är väl sååå duktig kan jag tro :D:D
    Hon ser ut att vara en trygg och pigg valp som håller er igång!

    Jag har lite att kolla ikapp igen... då ett bombplan lastat med gräspollen släppte sin last här i lördags och sen dess har jag varit golvad ... verkligen golvad!! Läkarbesök igår hjälpte mig lite.
    Kram och kli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så förfärligt jobbigt du har det med den där allergin, Bibbi! Jag har varit utsatt själv, så jag vet precis vad du går igenom. Mitt växte bort när jag blev vuxen.. ha ha ha. Så du har väl några år kvar innan du blir besvärsfri?? *ler*

      Tosca är naturligtvis den Bästa, alla kategorier. Eller nåt. Lugn och trygg och möjligen lite för självständig emellanåt. Eller nä, det är nog bara positivt, det med.

      Kram och kli!

      Radera

Skicka en kommentar