Söndag i Spanien

Förmiddag på stranden...

... och eftermiddag vid poolen.

Dagens läsning hittade jag på en hylla i lobbyn, kvarlämnad av nån annan svensk gäst. Bra bok.

Skyltar, särskilt fotade med tanke på Vickan, som har en viss förkärlek för shopping. Granne med vårt hotell ligger ett gigantiskt köpcentrum. Jag går inte dit. Eller jo, jag stoppar in huvudet innanför dörrarna och konstaterar att det verkligen är en butiksgalleria av mega-format. Sen drar jag snabbt ut huvudet igen och går inte mera dit. Usch.

Efterrättsbordet är ganska imponerande. Jag håller mej dock till bakre raden. Färsk frukt är gott.

 Så blev det kväll även denna söndag i Spanien.

Kommentarer

  1. Hej Cornelia!
    Underbart vackra foton du visar idag:)) Jag gillar också att shoppa som Vickan:)) Det såg härligt ut vid poolen:))
    Så mumsigt efterrättsbordet såg ut;)
    Vacker kvällsbild på palmerna:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och jag köper bara sånt jag behöver, just precis när jag behöver det. Tycker det är pesttrist att gå i affärer. Så olika man kan vara.

      Radera

Skicka en kommentar