Ida, Ida... och så lite Ida :)

Efter några timmars möte på jobbet finns det fortfarande tid kvar av den här dagen, såpass att vi hinner ut en sväng i skogen medan solen ännu skiner. Underbart!

Tar en bild med mobilen och skickar den till Vickan, som sitter inne på sitt kontor och jobbar medan vi är ute och njuter i solen. Hon svarar: Mys! Och det gör vi.

Så får jag för mej att jag vill ta ett fint porträtt av den snaggade briarden som för tillfället ser lite snorig(!) ut. Hon tittar upp, hon tittar ner, hon tittar åt höger och vänster och har inte nån lust alls att posera med kameran upp i ansiktet.

Till sist reser hon sej upp och bara går. Men först trycker hon till kameran med nosen *S*


Jag bara älskar de här luftiga öronen!

Och varför ska man hoppa, om man kan kliva?! *S* Skön stil har hon, den kära vovven.

Kommentarer

  1. Din snoriga vovve är tusen gånger snyggare efter din klippning än förra året.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skenet bedrar. Det är hon nog faktiskt inte, det är bara ögonen som vant sig lite vid det korthåriga vidundret... *S*

      Radera
  2. Jag menar inte att hon var dåligt klippt - det var hon inte, det var ju ett proffs som gjorde det. JAg menar att hon klär i att det är jätteättekort!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar