Vilsamt mitt i veckan

Äter grova grahamsvåfflor till lunch. Istället för grädde och sylt äter vi creme fraiche, hackad rödlök, paprika och rökt skinka till. Det är hur gott som helst, mycket matigare och mumsigare än söt sylt.

Måste iväg och posta ett par brev, så eftermiddagspromenaden blir ganska sen. Solen vill nästan inte vara med mer.

Eftersom vi ska traska en bra bit, så har jag bara med mej lilla lillkameran och då blir bildkvaliteten därefter, men det får man stå ut med, bara.

En lugn och sköööön onsdag, då jag hunnit göra en del saker som ska bli födelsedagspresent inom kort och det känns väldigt bra.

Kommentarer

  1. Gott låter det med grahamsvåfflor med sådana tiibehör!

    Ja, nu blir det mörkt väldigt tidigt, jag hann knappt med eftermiddagsturen jag heller. Din lampa blir nog en bra kompis!

    SvaraRadera
  2. Hej Cornelia!
    Mmmm! så gott det lät med grahamsvofflor med det tillbehöret. Och mycket nyttigare också;))
    Så vackra foton du tog på din promenad:) Ja nu mörknar det mer och mer. Och uppe hos er blir
    de ju fortare mörkt på eftermiddan.
    Ha nu en fin dag:))

    Kramizar Marie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar