Trevlig post

 
När jag kommer hem efter jobbet ligger det ett tjockt, vadderat kuvert från Norge och väntar på mej. Det kom igår, men då var jag ju, som sagt var, på jobbet.

Det är från en gullig tjej, Trude, som har en golden och sysslar med scrapbooking och det innehåller gotter till både två- och fyrbenta och dessutom fina papper och läckra dekorationer. Det jättefina kortet inte att förglömma!

Ida blir heeelt tossig i sina gotter...


... ställer sej på bakbenen och plockar ner påsen från ett bord(!!!). Sicken rackare! Hon får några till innan jag lägger undan dem ordentligt. Goa grejer kan man ju spara lite på, eller hur?

Och nej, hon tycker inte om att bli fotograferad med äckliga ben hon hittat ute och inte heller uppskattar hon att kameran kommer fram när hon har TJYYYVAT *S*

Kommentarer

  1. Hej Cornelia!
    Såååå fina grejer NI fick:)) Man blir alltid lika glad när det dyker ner nåt spännande i brevlådan:))
    Så gullig hon är Ida, och smart;) Det gäller att lägga godiset högt, för gud vad de är snabba;))

    Nu så är det fullt upp här hemma hos oss. Håller på att plocka fram adventsljusstakarna och sätta upp lite lampor utom hus:)) Här har det börjat snöat lite.

    Ha nu en skön helg med familjen:))

    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, VI blev jätteglada! Sambon också, för han fick gotterna som var avsedda för de tvåbenta eftersom jag inte äter "sånt" längre. Fast jag var bra sugen på den franska nougaten... den är ju bara så god!

      Borde kanske ta fram ett par ljusstakar, jag med, eftersom det är jobb på gång imorgon igen... hmmm... får se om jag orkar lite senare.

      Må så gott och ha lite adventsmysigt tillsammans!

      Radera
  2. Här skrev och skrev jag... men det försvann! Ida fick sitt i alla fall och vad roligt med en present!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trött man blir... på text som försvinner!

      Ida blev verkligen väldigt nöjd, och jag blev alldeles väldigt glad!

      Radera

Skicka en kommentar