Jobba på!

Tja... mobilbild... men jag tycker ändå att den här härliga häxan förtjänar att synas! På eftermiddagen är jag alltså här...

... sen åker jag vidare hit och träffar Smurfen, som testar att springa runt och ut ur sin spilta. Två gånger. Men han hade inte räknat med att den här människan (dvs jag) skulle vara så pass hästvan som jag ändå är... så det blev minsann inget av med det där buset, utan han blev raskt uppbunden och ryktad, sadlad och tränsad. Ha! Såna trick går jag inte på *S*

Resten av kvällen/natten/morgonen på jobbet förflyter precis som den ska.

Kommentarer

  1. Hej Cornelia!
    Sååå läcker häxa:) Nästa gång så busar han nog inte med dig;) Hoppas du fick en härlig ridtur:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja... nu var det ju inte jag som skulle rida, utan en tjej från jobbet... men han, Smurfen, skötte sig utmärkt när det väl var dags för ridning. Det var bara i stallet han tyckte att han skulle spela oss ett litet spratt, den rackaren.

      Ha det fint med dina nybadade hundar!

      Radera

Skicka en kommentar