Aprilvägen

Natten till idag kom det lite vitt puder även här ute vid kusten. 

Solen skiner och det är riktigt fint när Ida och jag tar en tur i skogen innan jag åker till mitt gamla jobb på Aprilvägen och gör ett litet extra pass där.

Ända sedan jag slutade där har vi sagt att jag skulle kunna komma tillbaka som "vikarie" nån gång. Men ni vet hur det är... man säger så mycket och så händer det inget. Häromveckan ringde dock en av mina gamla kollegor och erbjöd mej två kvällspass, som turligt nog passade precis in i mitt schema. Jag tackade ja på stuberten och gjorde upp med min chef om hur timmarna kunde bytas mellan ställena. Perfekt!

Lika perfekt var det att man önskade sej en pysselkväll på Aprilvägen, så jag hade sååå kul tillsammans med ungdomarna och personalen hela kvällen. Fast lite ringrostig kände jag mej ändå... hur var det nu med allt det praktiska?! *S*

Kommentarer

  1. Men så roligt att vara på "gamla stället" och det är ju klart att det blev populärt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så trevligt, så trevligt! Jättekul, faktiskt. Men nej, jag ångrar mej inte. Jag trivs gott på nya stället också. Jag trivs överallt, jag. *S*

      Radera

Skicka en kommentar