Mitt i veckan

Ledig idag. Blir inte mycket gjort idag heller, men fram emot kvällningen åker vi ut på ett par små uppdrag. Fint är det!

Här är senaste tillskottet i "valpkullen". Men faktum är att hon, Ida, inte alls är särskilt "hysterisk". De små "valparna" ligger där på golvet och hon bär dem inte alls med sej överallt. För att ta den här bilden fick jag faktiskt med milda fingrar öppna munnen och be henne hålla i den en liten stund, för min skull. Hon ville inte, egentligen. Men snäll som hon är så ställer hon ju upp för att jag ska få en bild till bloggen *S*

Kommentarer

  1. Duktig Ida som agerar på beställning! I hundens värld är alla sorter lika fina valpar…

    Vilken vacker himmel du fångade!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåja... hon var ju måttligt road och öppnade inte munnen frivilligt, precis. Men hon är snäll och gör som jag vill ändå. Gull-Fia!

      Och i verkligheten var himlen såklart helt enastående mycket vackrare än på bild. Så är det ju alltid.

      Radera

Skicka en kommentar