Pizza

Sture tog sej en tur till Mellansjö igår. Idag kom han hem och efter ett besök hos damen han är god man för, så köpte han med sej pizza hem. Dock inte den här. Men just när jag skulle ta fram kameran för att fota vår middag kom grannen och ville hämta sin post, som jag tagit in under de senaste två veckorna, när de varit på Gran Canaria. Då blev det inget pizzafotande utan istället fick vi höra om deras gräsliga hemresa. Några medresenärer berättar i dagens Sundsvalls Tidning.

Så, jag lånade helt sonika en bild från nätet.

I övrigt har inget hänt, utom att det slagit lock för ena örat på mej, när jag tog i och snöt mej lite häftigt. Obehagligt, men det släpper väl nån dag?

Rysligt ospännande blogg har jag. Konstigt att överhuvudtaget någon vill komma hit och läsa.

Kommentarer

  1. Ingen rolig flygresa det där!

    Hur ska man annars ha koll på om du har lock för örat eller inte om du inte skriver om det! ;)

    Nu kommer väl varmare väder ett tag, hoppas jag, så slipper ni kanske att åka extra till Mellansjö, när det inte var tänkt.

    Ha en bra söndag och hoppas att förkylningen raskar undan.

    SvaraRadera
  2. Nej, hur ska man kunna veta det? Som om man ens ville veta det..
    Det sitter fortfarande i och det är inte skönt alls.

    SvaraRadera
  3. Så klart att du måste berätta såna saker fattar du väl?? Hoppas att det har bättrat sig och släppt igen! Det räcker så bra med det som redan var! Krya på dig!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, har man ingenting annat att förtälja så kan man ju alltid berätta om öronlock. Lock som dessbättre nu har dragit all världens väg och det är skönt.
      Kram!

      Radera

Skicka en kommentar