Missar inget

Den här hunden missar inget, minsann. Jag kan sitta här vid mitt pysselbord och greja hur mycket jag vill, prassla med papper och plast och joxa på med vad som helst. Men om jag smyger med mej en liten påse hundgodis och tänker göra en söt förpackning... ja, men då är hon där. Omedelbart.

Om det prasslar annorlunda när man öppnar en hundgodispåse än när man prasslar med nåt annat, det vet inte jag, men såklart att det luktar lite godare (i en hundnäsa, iallafall). Att hon kan känna det på 0,0 sekunder är dock nästan ofattbart.

Ända upp i knät hade jag Ida idag *S* för hon kunde hjäääääääälpa mej lite, sa hon.

Kommentarer

  1. Meen jisses... vad är det här för nåt? Vad är det du skyddar??
    Äsch... jag skriver väl har på en sy sida så får vi se vad det blir!
    Så klart är det Idas näsa som reagerar och det med besked!
    Inte kan du väl ha godis som hon inte får smaka på fattar du väl?!
    Kom ihåg att du ska ta det lugnt och vila dig frisk !!
    Kram och kli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu fattar jag inte riktigt? Skyddar? Skriva på en sy sida?

      Nej, du har rätt. Man kan inte ha godis och inte låta Ida smaka, det går bara inte. Såklart att hon fick smaka och kolla att det var ok. Det var det. Hon ville ha alltihop själv! *S*

      Jag kommer ihåg att jag ska ta det lugnt, och det gör jag, men det där med att bli frisk går oändligt sakta. Imorgon ska jag faktiskt jobba lite. Det kan inte hjälpas.

      Kram och kli tillbaka till er, allihop!

      Radera
  2. Johodå...det gick alldeles bra trots att Blogger nog fick ett spel!!
    Goa Ida ska så klart ha godis... FATTA!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag fattar. Både hon och du var väldigt tydliga med det! *S*

      Radera
  3. De är helt underbara, våra fyrbeningar. Du stämplar väl kortet med hennes tassavtryck denna gång?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det borde jag ha gjort, minsann. Men så blev det inte. VOV står det iallafall... det är en hälsning från Ida! *S*

      Radera
  4. Härligt med en sådan söt hjälpreda , klart man ska ha lön för mödan .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Givetvis fick hon smaka, även om det inte var så mycket bevänt med "hjälpen" *S*

      Radera
  5. TACK, du snällaste människa på jord! För en gångs skull kommer du undan med lagbrottet också ;))) för alla vi härhemma blev såååå glada!

    SvaraRadera
    Svar
    1. "för en gång skull..." låter som om jag bryter mot lagen lite nu och då... *S*
      Glad att ni blev glada!

      Radera

Skicka en kommentar