Less

Är jag trött på det här nu? Svar: JA.

Lånade bilden på Bisolvon Sverige.

Kommentarer

  1. Fy så tråkigt att du blev sjuk igen. Jag läste visst dåligt i förra inlägget... men jag var väl så pimpad av bilderna så jag såg inget annat!
    Krya nu på dig och var snäll mot dig själv!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ÄR snäll. Men det här är lite jobbigt, det är det.
      Kram!

      Radera
  2. Förstår att det är riktigt outhärdligt, stackars du. Men har du varit till doktor? Tänker att det kan dra sig åt lungor och så och det är ju inte bra. Dessutom är det ju så ansträngande för hela kroppen att hosta så. Inte bra det heller.

    Var inte så snäll, då - kanske DET hjälper!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag känner mej så slut och trött i hela kroppen. Det blir ett besök på vår... t Lakritsställe. Ska kolla noga så att de inte försöker lura i mej nåt som jag inte vill ha! *ler*

      Radera
  3. Fy sjutton med sådan hosta att bl.a. inte få sova och att hela kroppen gör ont.Vackra vinterbilder i tidigare inlägg. Krya på dig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar