En gnutta snö

Så har jag jobbat klart mitt dygn och det blir skogsprommis igen. Gör jag inget annat? Jobbar och går i skogen, går i skogen och jobbar... Nej, just nu verkar det vara tidens melodi, men nu väntar några dagar ledigt innan det blir helgjobb igen. Men vet ni vad? Det är så himla kul att jobba! Det här passet har jag varit iväg och gympat(!!) med en tjej och vi hade så roligt.

En liten, liten gnutta snö har vi fått och krumeluren där borta är förstås Ida i nån konstig pose. Det är plusgrader så det här lilla vita försvinner förhoppningsvis med det snaraste igen.

Kommentarer

  1. Lite pytte snö skulle jag inte tacka nej till för här är det bara mörkt och trist, solen måste ha gått i ide för den vet jag inte när vi såg sist ! Tråkigt är det man vaknar ju liksom inte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch. Snö är inget att stå efter, faktiskt. Ju mindre av den varan, desto bättre. Tycker jag iallafall.

      Radera

Skicka en kommentar