Shopping

Plötsligt händer det...

Nä, inte att jag vinner storkovan på Triss. Men en och annan gång händer det att jag ägnar mej åt shopping. Idag var jag runt i Birsta och dels tjänade lite pengar och dels gjorde av med lite slantar (men mest i form av presentkort).

I en sportaffär gick jag omkring och väntade på att en personaltjej skulle hämta några dojjor i rätt storlek åt mej från lagret. Då landade mina ögon på denna lilla "lämning". En liten tjej har klivit ur sina skor och lagt nappen på hyllan. Själv är hon nån helt annanstans på skoavdelningen *S*

Tyckte det var så gulligt att jag måste ta fram mobilen och knäppa ett litet kort. DÅ kom personaltjejen tillbaka och letade efter mej, som stod böjd här bakom hyllan. Undrar vad hon trodde om mej??? Men kanske, kanske trodde hon bara att jag rättade till den sko som jag passat på att prova medan hon var ute. Annars... får hon väl tro precis vad hon vill!

Mina forna arbetskamrater förärade mej ju en massa presentkort på Birsta City när jag slutade och jag kan nu meddela att jag har omvandlat en del av dem till en kantstans från Panduro, en top från Zizzi och en BH från Twilfit. Tackar ödmjukast!

Kommentarer

  1. Riktig Papparazzia är du Cornelia... =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. *hihi* Ja, lite kanske, men det var ju ingen människa jag fotade iallafall. Vi kommer till Msjö fram emot kvällen. Ses då!

      Radera
  2. Trodde att det var dina sköna stövlar... tills jag såg nappen! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Napp har jag aldrig använt. Vem behöver en sån, när vänstertummen är så god?! *S*

      Radera

Skicka en kommentar