Jobbar hela dagen...

... och hela kvällen också.

Kommentarer

  1. Vad tätt på given du jobbar, både i fredags och idag? ; ) Det brukar ju kunna gå nån vecka tio dar ibland mellan dina pass! Snart vill jag beställa ett nytt kort av dig! Sov gott på jobbet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har helt rätt. Nu är jag ledig resten av den här och hela nästa vecka *ler*

      Och inte ska jag sova på jobbet inatt, heller. Jag jobbade bara hela dagen (möten) och hela kvällen. Sen fick jag åka hem.

      Jo du... jag har sett "magen" som ska få kortet! *S*

      Ha det bäst!

      Radera
  2. Så härligt att kunna ha sådana arbetstider men jag ska inte klaga som jobbar 2.5 dag/vecka och var tredje helg det är bra det med! Njut av ledigheten

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har möjlighet att önska mitt eget schema och det är verkligen en förmån! Jag "buntar" ofta ihop mina timmar och jobbar lite mera under en kort period för att sedan få långledigt. Det är perfekt!

      Radera

Skicka en kommentar