Fint besök

Glad och go som alltid. Alfred hälsar på. Har med sej lite grejor, för han ska sova över här för första gången på lördag, när föräldrarna ska ut och roa sej lite.

Pappa tycker att bajs luktar...

... men det bryr sej inte Alfred om. Han har lite gymnastiska övningar för sej *S*

 Lite banan smakar fint.

 När familjen Öhlén/Carlsson har åkt hem ägnar vi oss åt lite trädgårdsarbete, gräsklippning och ogräsrensning. Så då är det väl inte mer än rätt att trädgården får bidra till kvällsmaten. Det här ska bli kräm.
Det är gott med rabarber! I alla former, utom rå.

Kommentarer

  1. Vilken liten sötnos, mitt i skogen är det så ni bor ? Så härligt med naturen in på knuten.

    SvaraRadera
  2. Ja, han är så fin, lille Alfred! Gör sej bra på bild, till skillnad från t ex mej! *S*

    "Mitt i skogen" är kanske att ta i, men iallafall lite "på sidan om" och med skogen som närmaste granne, så man inte behöver nåt koppel när man går ut. Det ÄR härligt!

    SvaraRadera
  3. Gullig liten kille! Tänk att små mjuka och söta rumpor förändras med tiden....

    La upp din blogg som en länk på min sida idag.Hoppas det är ok. Säg till annars.

    Lena

    SvaraRadera
  4. Såklart att det är ok, Lena. Jag har ju snott med mej länken till dej, så jag hittar tillbaka lite lättare. Bara kul om du vill hälsa på här hos mej!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar