Ännu sämre bilder

 Jisses. Idag kan jag inte ens skylla på att jag inte har nån kamera med mej. Visserligen är det den lilla som fått slinka ner i jackfickan, men så här usla bilder???

Å andra sidan. De är inte det minsta lilla intressanta heller, så kvaliteten spelar egentligen ingen roll. Här ovan står Den Rufsiga i nån konstig vinkel och bakom var det meningen att fotbollsspelarna skulle synas. Men där blev det ju bara överexponerat och fel och fult.

Gör ett nytt försök att fota fotbollsspelare. Och vad händer?! Kameran fokuserar på nätet i förgrunden. Jaja... ni ser iallafall att det nog faktiskt ÄR vår. För annars spelar de väl inte fotboll utomhus, eller???

Kommentarer

  1. En jättefin Ida och ett symmetriskt och vackert nät! :D

    SvaraRadera
  2. Tack Hillevi! Du påminner mej om det jag själv brukar tjata ihjäl min omgivning med:

    Se det positiva!!!!

    Och det gör ju du. Klart att det är just så man ska titta på dagens bilder *ler stort*

    Du räddade min kväll!

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilken härlig hund! Ser ut att ha lika mycket av diverse saker och ting i sitt skägg som min hund har. Där kan man göra fynd. Skojsig och trevlig blogg. Här tittar jag in igen.So long, Lena

    SvaraRadera
  4. Hej Lena!
    Vad kul att du hittade hit, till mej och min skäggiga Dam.

    Du är så välkommen tillbaka när du vill!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar