Solgult

Tussilagona lyser som solen. Solen lyser också. Ibland. Men inte så länge att jag hinner få en enda solstråle på bild.

Hoppeliskutt!

I övrigt var det här en dag när det mesta inte gick så bra. Internet ville inte funka, skrivaren ville inte funka och det går inte att spara nåt alls på usb-minnet. När jag ska skriva mitt namn på ett papper så sprätter pennan sönder i alla sina beståndsdelar.
Jag ska lämna en grej på jobbet, men glömmer att jag ska dit för alla ärenden som vi ska göra på Birsta krånglar också. Vi får åka en extra sväng till jobbet på eftermiddagen. Suck och suck igen.

På kvällen bakar jag kakor och lyckas bränna mej på tummen också.

Jaja, såna dagar har vi ibland. Imorgon blir det säkert en som kommer att funka bättre.

Kommentarer

  1. Nog är det märkligt med sådana dagar - inget vill funka alls, vad än det gäller!

    Men som du skrev, nästa dag blir nog bättre och det blev den ju verkligen, med gröna träd och allt!

    SvaraRadera
  2. Japp, och nu har vi ännu en ny dag. Solen skiner och den kommer att bli hur bra som helst, det känner jag ända ner i lilltån!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar