Nu är drakarna lösa på sta'n igen! Den här gillar jag! Massor med roliga detaljer, som dojjor och nyckelknippa, tatueringar och...



... dessutom hår och skägg! Syns dåligt på bilden, men det har den. Jättefin, tycker jag.



Idag använder jag mitt julklappspresentkort på SPA Maskrosen. Har beställt nåt som heter Sköna Fötter och har höga förväntningar, som tyvärr inte infrias. Fotbad i ett par minuter, sen fila, fila, fila på mina stackars fossingar, som inte alls har nåt att fila bort, egentligen. Utom en trist fotvårta... som tjejen filar på tills den börjar blöda och hon blir lite stressad för det vill inte sluta.


Sen nagelklippning, nagelfilning och petning på nagelbanden. Lite fotsalva på slutet... klart.


Jag trodde att det skulle ingå nån sorts fotmassage också, men det gjorde det inte.


Å andra sidan fick jag betala "bara" 490 kr istället för 630 eller vad det nu var det stod på hemsidan. Kanske fick jag fel behandling, nån annan än den jag hade beställt?


Nåja. Jag tror faktiskt inte att jag tänker göra om det. Klippa naglarna kan jag göra själv! *S*

Kommentarer