Bästa kompisen efter jobbet

Jag har en riktigt rolig hund 
Idag slutade mitt arbetspass kl 9:15 och då blev det såklart en förmiddagspromenad per omgående. Glad och galen hund, så jag passade på att köra lite linförighet och några små enkla rallymoment, som t ex "ligg" under gång.
Tosca kastade sej handlöst i marken och så morrade hon som "svar". Gång på gång... och ja, jag är helt medveten om att man får avdrag om hunden inte är tyst, men jag tycker att hon är så skööööön! Hon har attityd och en underbar inställning och Hon är Hon. Helt unik och min bästa vän 
Knasig, galen, glad och Underbar  Är så lycklig att hon finns i mitt liv!

På kvällen var vi och kikade på ett ridhus, där brukshundklubben ska arrangera rallylydnadstävling på fredag. Vi har fått 51 anmälningar till denna kvällstävling och det är jättekul! Nu ska vi "bara" genomföra den på ett riktigt bra sätt också. Lite nervöst är det.

Kommentarer

  1. Ibland blir det riktigt bra. Tosca är verkligen "riktigt bra". Väldigt, väldigt fin på det. Gratulerar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon är Riktigt Bra för humöret! Alla dagar. Ingen kan få mej att skratta som hon. Tack!

      Radera

Skicka en kommentar