Tur som en tok

 Detta är Tosca.

Detta är Toscas farmor, för sex år sedan. I veteranklass! Jag hoppas att Tosca får hänga med i många, många, många år framöver, hon också. Princess lever fortfarande, 14 år gammal, men är numera nerklippt. När jag hör om hur hon är och hur hon beter sej ser jag att Tosca har många drag från denna dam. Självständig, till exempel... jo, det kommer nog härifrån.

Och så det här tävlandet på Facebook... det är helt sjukt galet. I lördags blev jag jätteglad för att Tosca blev en av sex utvalda till en "smakpanel", som ska få testa ett torrfoder under en månad. Jag ska verkligen låta Tosca göra det. Hon gillar ju ändå inte att äta... så tänk om det ändå finns ett torrfoder som hon gillar och som hon inte bajsar så kletigt av att vi måste tvätta rumpan flera gånger i veckan? Som sagt var, hon ska få prova, det ska hon.

Men så... idag, då.... så får jag meddelande om att jag har vunnit denna utemöbelgrupp(!!!). Nyss, för bara ett par-tre veckor sedan, vann jag en kattklösträdmöbel från samma företag. Kunde aldrig i livet tro att det var möjligt att vinna något mera från samma ställe, men jo minsann! Nu kommer det att levereras ett sånt här möblemang till Tistelvägen inom kort. Jag kan inte förstå hur man kan ha sån makalös tur?!?!

Kommentarer

  1. Turgumma! Grattis till såväl vinster som den allra största vinsten - Toscakakan. Farmor upp i dagen - klart att lillprinsessan oxå ska bli en sån där värdig gammal dam.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tosca är absolut den allra största och bästa vinsten jag fått på evigheter. Hon är GULDET i mitt liv! Hoppas att hon får hänga med mej i evigheters evigheter!

      Radera

Skicka en kommentar