Jobba...

... men först vattengympa!

Jag är lite "stammis" på badhuset, känns det som *S* men det känns också som om den här träningen är alldeles perfekt nu när jag inte kan springa utan att få ont. I vattnet kan man ta i rätt rejält utan att man behöver bära sin egen kroppsvikt på samma sätt. Så jag ligger i och tränar när jag har möjlighet.

Idag hann jag precis med ett pass innan det var dags att infinna sej på Bästa Jobbet, där allt flöt på som det skulle.


Och så funderar jag på att bli Vintercyklist... har iallafall anmält mej via den här länken, så nu vill jag att ni alla håller tummarna för att jag blir en av de utvalda!

Kommentarer

  1. Hej Cornelia!
    Härligt med ett träningspass innan jobbet;) Hoppas nu du blir utvald till att bli vintercyklist:)) Lycka till!

    Ha en fin Tisdag
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. *he he* Ja, eller inte... jag bävar lite för att cykla i snö och vinterkyla... Norrland är ju inte Skåne, precis... men blir jag utvald så tar jag det som en utmaning!

      Radera

Skicka en kommentar