2 x bad

Hade egentligen ett beställningskort som måste göras, men vädret sa åt mej att jag skulle slänga mej iväg ut istället för att sitta inne. Jag lydde mer än gärna. Fler än jag tyckte att Dyket var en bra idé denna eftermiddag *S*

Flaggstänger hit och dit... nejdå, det är bara mobilen som inte kan återge perspektiv på nåt bättre sätt än såhär.

Äntligen kommer jag mej iväg på Himlabadets gratis-utomhus-sommar-vattengympa. Massor med folk i bassängen och ett par väldigt hurtiga ledare på kanten, som tyckte att vi skulle göra allting mycket fortare, större och mera. Ha, det gör man som man vill, faktiskt. Men jag kämpade på så gott jag orkade och det är faktiskt riktigt, riktigt kul!

Kommentarer

  1. Lite fler människor vid Dyket än vid Trojas sjö - där var endast tre bilar trots 28 grader, jag blev helt häpen!

    Bra jobbat med vattengympan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dyket är ju en poppis badplats med både minigolf och kiosk, så jag hade räknat med mycket folk. Men det ligger bara 3 km hemifrån och man cyklar dit på ett kick, så jag valde det ändå. Till höger, precis utanför bilden, finns en alldeles ny rullstolsramp också, så att man kan ta sej ända ut i sjön med rulle! Mycket välordnat.

      Radera

Skicka en kommentar