Hemresa

Klockan är 02:00 och vi hämtas på hotellet för transport till flygplatsen. Fyra timmar senare ska planet lyfta, men det tar ju tid, allting, och checka in måste man göra minst två timmar före. Så, det är bara att pallra sig upp mitt i natten och försöka se glad ut.

Här har vi anlänt till flygplatsen och sitter och väntar på att gaten ska öppnas. Johan är lite trött, tror jag.

Resan hem gick så bra. Sture och jag hade turen att få sitta vid nödutgångarna = lite bättre plats för benen, vilket jag uppskattade. Ungarna sov ett tag och var sen på lysande humör och vi hade så trevligt. Landade i Östersund och möttes av helt underbart sensommarväder, mycket varmare och skönare än när vi åkte iväg. Perfekt.

Kommentarer

  1. Åh, , jag skulle ha min kommentar på detta sista inlägg från Turkiet men den råkade hamna tidigare..

    Det är väl för tidigt på morgonen och Johan bidrar inte till att jag ska känna mig pigg och alert, direkt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, man kan bli trött bara av att titta på den bilden av Johan... *S*

      Radera

Skicka en kommentar