Stöde marknad

Söndag och dags för hemfärd från Mellansjö. Vädret säger: Stanna kvar och bada en dag till, men vi har lovat kidsen att åka till Stöde marknad på hemvägen, så det är bara att packa ihop och dra iväg.

Lite geocaching blir det dock tid för, här vid en fantastiskt fin rastplats, som ligger vid vägen mot Ånge.

Lunchdags på marknaden. Storkillarna äter langos. Har ingen aning om vad Johan sysslar med på bilden, dock *S*

 Alfred äter lite burgare, men tröttnar strax på det och far runt som en liten vilde istället för att äta.

 Emil har lite tur med chokladhjulet.

Men Johan lyckas tyvärr inte få ner alla burkarna. Jag tror de har cement i vissa, jag...

 Hoppborgen blev poppis, vill jag lova! Alfred fick vi i stort sett fånga för att få därifrån *ler*

Lämnade av grabbarna hemma i Bosvedjan och fortsatte hem till oss. En slapparkväll blev det, men efter en tur till Klampen med Ida satte jag mej på cykeln och drog iväg längs Ljungan mot Bommen. Så här vackert var det mot Skottsund.

Och här är jag snart hemma igen. Från Harabergsbron är det ungefär 2½ km kvar.

Somnade alldeles ovaggad...

Kommentarer

Skicka en kommentar