Känner mej tjatig...

Ja, jag känner mej tjatig. Det händer inget stort och spännande och jag har inte något särskilt att skriva om alls. Idag har jag simmat igen.

Sen är jag ute med Ida och kan se en fluga på en blomma. Exciting?! Not. (Nu var jag tvungen att använda lite utrikiska för att piffa till bloggen lite *ha ha*).

Planterar blommorna vi var och köpte igår. Sture springer självmant efter kameran för att ta en bild eller två. Ja, alltså. Mer spännande än så här är det inte just nu. Lugnt och fridfullt och det är ju bra, men jag förstår om du väljer att läsa någon annans blogg *S*

Kommentarer

  1. Jag tycker om det lugna och vanliga och fridfulla, jag och så ser jag att ni haft sommarväder. Här var det mulet, kom några regnstänk och temp på 13 grader. På kvällpromenaden "tinande" solen fram, dock. Jag önskar mig så en ordentlig rotblöta och sedan sol och fint igen, förstås.

    Så.. du är INTE tjatig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var inte lika varmt idag, men fint ändå. Fjorton grader var det på förmiddagen, när jag slängde mej i bassängen (nåja, klev ner tantigt och töntigt, på stegen, alltså), men det blev varmare senare på dagen.

      Tjatig känner jag mej iallafall, men det är ju så här jag har det. Och just precis så här som jag vill ha det. Den som vill kika in här är välkommen, men får ta det som det är *S*

      Radera
  2. Det är väl så för bloggare...ganska ofta, att man inte har så mycket att skriva om. Jag tycker det är skönt att se att det finns dom som skriver om det lätta vardagliga som händer. Sköt om dej. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju såhär det är... och detta är ingen djuplodande blogg, där jag försöker lösa världsproblem, omvända folk till annan tro eller nåt sånt, utan rätt och slätt en vardagsblogg om det lilla, lilla som händer ibland. Mest för mej själv, en del för mamma som bor långt bort och kanske för någon annan som tittar in då och då... Tja, då blir det inte "större" än så här.
      Kram på dej!

      Radera
  3. Hallå!
    Vi badar ute i Timrå på deltat, väldigt hundvänligt! vi får väl ta en "baddate" nån kväll, pojkarna uppskattar alltid lite kvinnlig färgring!
    ha det bäst / AC

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så mycket till fägring vet jag inte om det är med Fröken Briard... hon är söt, men har ett fantastiskt fult grin ibland, särskilt mot unga pojkar som behöver veta hut. I hennes ögon, alltså.

      Men hon ÄR schysst, berättar bara att hon är tant, gammal, äldst och ungefär bäst också *S*

      Radera

Skicka en kommentar