Städat!

Städar huset. Damma är inte särskilt kul, men jag gör det ändå. Dammsuger, skurar badrummet, torkar alla golv... kära nån, vad fint det blir. Ända tills Ida varit ute och vänt en gång. Då har hon med sej diverse löv och annat, som hamnar på golvet direkt. Men då är det ju. Vi har ju iallafall bytt skräp! *S*

På eftermiddagen går vi en skapligt lång skogsrunda i duggregnet. Inget vidare väder, men skönt att komma ut.

 Svampar växer det överallt. Men jag kan inget om svamp, så de får stå kvar.

 Här är vi på hemväg. Rätt fin skog vi har, va?! *ler*

Kommentarer

  1. Det var städa, det! Jag sa vara mycket tyst då jag tycker att jag har städat när jag vispat runt med dammsugaren....

    Vilka fina svampbilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är det inte så ofta det händer... det är därför jag måste skriva det här och "skryta" lite! *S*

      Radera

Skicka en kommentar