Här kommer gårdagens bilder... Först dajmpåsen som vi blev mutade med på El-Giganten.


Sen pappersblocken som jag fick i present av Alice med familj. Blev så glad! TACK!


Och så till sist en skylt igen. Denna gång från Lomtjärn, som ligger ungefär halvvägs till Mellansjö, dit vi ju åkte igår kväll. Som ni ser längst upp till höger på skylten så är det som alla säger... att Stockholm, det ligger lite avsides! Till exempel är det hela 430 km från Lomtjärn. Det är rätt långt bort, det. *ler*


Och här kan ni beskåda den nya spisen, som var anledningen till att vi åkte till Mellansjö. Fin, eller hur?! Köket är inte så stort och en 50's spis är vad som får plats. Men å andra sidan gör jag inga storbak och långkok när vi är där, så den räcker gott och väl till. Att Sture lyckades pruta 400 kr på priset gör inte heller ont ;-)
Vi kapade ved också. Tills motorsågen gick sönder. Gräset klippte vi med. Och jag, jag "lyckades" kliva snett och stuka till foten ordentligt också. Men det är som vanligt, jag är klantig och klumpig. Suck.

Kommentarer