Sporadiskt

Ja, just nu är det bara sporadiska uppdateringar här, känner jag. Allt går så rasande fort och jag har så mycket omkring mej att jag knappt hinner fota nåt ens. Men här är en bild från fredag morgon iallafall. Vi var ute redan klockan halv sex, vilket inte hör till vanligheterna alls. Grejen var att bilen skulle lämnas in för byte av vindruta och då kunde Tosca inte få följa med eftersom vi skulle ha lånebil hem sedan. Stenskott med efterföljande spricka mitt i synfältet = 1600 kr i självrisk. Jaja, det får gå. Se bra ut vill man ju gärna!

Strax efter att vi kommit hem igen (och konstaterat att Volvo är betydligt trevligare att åka i än Dacia, jag bara säger det) hörde Maud av sej och frågade om vi ville hänga med på rallyträning. Det ville vi! Maud fotade och Tosca var så duktig, sprang till konen två gånger av två möjliga. Hurra!!

Kommentarer