Arbete...

Arbete inkräktar onekligen på fritiden. Men det gör iallafall att jag kommer ut lite tidigare än vanligt. Tosca är med på prommis men orkar inte äta frukost före.

Väl hemma på Tistelvägen igen, någon timme senare, har det åtminstone börjat ljusna. Och när vi kommer in äter hon med god aptit. Det är ju bra.

Trodde att mina kompisar hade rallyträning idag och det kändes lite extra motigt att åka och jobba, men så visade det sej att det var nästa söndag, så då kan jag arbeta i lugn och ro utan att vara det minsta lilla avundsjuk. Det var ju bra, det med *S*

Kommentarer

  1. Haha, vilse i pannkakan ;-) (eller kalendern) Lycka till med jobbdygnet!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror inte alls att du är vilse. Nu gör jag dygnspass två av tre...

      Radera
  2. Men det var ju duuuu som var vilse i pannkakan! Vilken tur och så kan ni träna nästa söndag! Kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är väl aldrig vilse?! Söndagsgruppen SKA träna alla söndagar, kunde väl inte jag veta att de ställt in idag. Och gruppen är full så när, vi kan inte vara med nästa vecka. Det är inomhusträning på begränsat utrymme. Så var det med den saken.

      Radera
    2. Nä, skulle det stå. Inte när.

      Radera
    3. Heja Hillevi! Du "hajade"...

      Radera
  3. Pöh, pöh, pöh! Det framgår inte av din text! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det är därför jag förklarar... äh, slängde ihop det här inlägget fem sekunder innan jag skulle iväg till jobbet. Så blev det som det blev... sorry.

      Radera

Skicka en kommentar