Tugga, tugga...

Medan jag äter frukost i godan ro fixar Tosca lite egen design på gårdagens rosett. Tur att jag inte tycker att sånt här är så särdeles viktigt... annars hade jag kanske kunnat bli lite ledsen. Nu tycker jag mest att hon är lite söt, faktiskt. Och hade jag varit väldigt rädd om rosetten hade jag väl kunnat lägga den utom räckhåll för briardtänderna, nu låg den slängd på soffan tillsammans med HP-rosetten, som klarade sej den här gången *S*

Visst är hon jättesöt med den lilla vita kartongbiten i munnen... den satt på rosettens baksida, den *S*

 Vida kommer på förmiddagsbesök...

 ... och det blir lite skoj i trädgården.

 Så bra det är med staket!

 Och vilka kompisar de är, de här två!

 Även om det kanske inte syns på just den här bilden *S*

När Vickan fixat och donat och inte lyckats med det hon kom för att göra (men hon har inte gett upp utan återkommer och fixar mera) sätter vi oss i bilen för en färd till Jämtland, fram å tillbaka. Så knasigt gör vi ibland. Bra gick det iallafall och vi är hemma igen nu.

Sista kvällsprommisen... när vi kom hem igen stod dessa vackra rådjur och poserade i silhuett mot grannens garage. Tosca märkte dem inte ens. Och inte trodde jag väl att de skulle stå kvar när jag varit inne och hämtat kameran, men det gjorde de ju faktiskt.

Kommentarer

  1. Haha, så söt med den vita tungan! Sen tycker jag att rosettmakarna får tänka till: såna som Tosca vill ha sina rosetter av tuggben, de!

    Härlig bild på rådjurssilhuetterna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tuggbensrosetter vore nåt, det... även om Tosca verkar tycka att det är heeelt okej med tygslamsor också *fniss*

      Rådjuren var så vackra där de stod! Senast jag såg några djur där var det ju ÄLGAR! Ännu maffigare..!

      Radera
  2. Tuggbensrosetter var bästa idén, Hillevi, självklart! "Den vackraste" hade säkert uppskattat det.

    Tittar på snöbilderna med lite skräckblandad förtjusning... Här blommar mandelträd och mimosa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart hade Tosca uppskattat rosetter i annat material, men roade sej rätt bra med tyg"slamsorna" också! *S*

      Radera

Skicka en kommentar