Sista jobbmötet för i år

Måste ge mej ut ganska tidigt idag, för vi har årets sista möte med jobbet. Det får bli en liten tur på Klampen. Det är så mörkt att jag inte tar med nån kamera, men sen vill jag fota iallafall och tar fram mobilen ur fickan. Som om det skulle bli nåt bättre...?! *S* Inte, då.

Men det som jag försökte föreviga är alltså Tosca, som i munnen har en gammal ölburk som hon har hittat. Metallapportören...

Direkt efter mötet ger vi oss ut i skogen igen. En annan skog. Här hittar den apporterande hunden en grön plastflaska. Och pälsen har trillat ner över ögonen, trots snodd i luggen.

 Det är +8 grader idag och inte is precis överallt. Mycket skönt!

Och nu vet jag var vi kan plocka lingon nästa år, för här är det uppenbarligen inte någon som bryr sej om att plocka bär. Mängder med lingon sitter kvar.

Paus i skogsspringandet. Platt på rumpan kan man sitta då *ler*

För övrigt gick det bra att reklamera leksaken från igår. Ingen som helst diskussion, pengarna tillbaka bara. Fast jag tycker kanske att jag kunde fått nån mer kompensation för besväret, men orkade inte argumentera. Ganska nöjd ändå att jag tog mej dit och klagade.

Kommentarer

  1. Möten, möten, möten. Men nu är verkligen helt jobbfri fram till julafton! Underbart!'
    Sakletar-Pippi i sitt esse på det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajamensan. Nu är det ledigt (fast det känns som om jag har fullt upp att göra ändå av nån märklig anledning) och det är toppen!

      Radera

Skicka en kommentar