Fredagskul

 Tänk, att solen skiner vareviga dag i den här delen av landet! Så otroligt fin höst vi har!

 Galenpannan... ju större pinne desto roligare, tycker Tosca och ser vild ut. Det är hon också *S*

 Utan pinne kan man också springa, såklart.

Men den här... "pinnen" är en rot och den sitter fast i marken, den. Otur, Tosca. Liiiite irriterad blir hon och morrar ilsket *ler*

Sen har jag två filmer, som jag hade tänkt visa er här, men de är precis just lite för stora för att jag ska få ladda upp dem. Lägger dem på FB istället, för där får de plats.

På eftermiddagen hämtar vi Johan...

... och Emil, vars föräldrar har åkt till Bryssel för att fira Vickans 40-årsdag, drygt tre år senare *S*

Vi tar en promenad i Berga, visar killarna var de kan gå med Tosca imorgon eftermiddag. Jag ska nämligen jobba ett dygn medan Sture ska passa barn och hund. Eller om barnen ska passa hund och morfar? Eller om det är hunden som håller ställningarna och sköter både hussen och ungarna? Tja... den som lever får se!

Kommentarer

  1. Så koselig med besøk.
    Så flott at dere får litt ekstra hjelp med Tosca når du skal jobbe. Da skjer det litt i hjemmet, det liker hun helt sikkert. Både turer, lek og kos med guttene.

    Ha en fin dag på jobb i morgen/søndag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det vete 17 om det blir enklare med två nya familjemedlemmar när jag är borta. Lite störd var hon allt. Hade lite svårt att koppla av och sova när grabbarna låg i ett annat rum och så kan hon inte riktigt låta bli dem heller... när de är vakna, alltså. Hon är ganska så intensiv emellanåt...

      Men helgen har varit fin, den har den!

      Radera
  2. Hoppas att jobbdygnet rullar på bra.
    Ni har haft sol ett par dagar längre - måste vara solfångaren Toscas förtjänst! Roliga bilder där hon är arg på roten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det måste vara Tosca som drar hit solen, ja. Det tror jag bergsäkert!

      Vet du... ett par dagar efter de här bilderna lyckades hon dra av roten och gissa! om hon sprang omkring med den och var mallig?! *S*

      Radera
  3. Nu har jag sett filmerna också! Tokfian! :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar