Fjärrdirigering

Ska på möte på jobbet på förmiddagen, så det blir en lite tidigare skogsprommis än vanligt. Ett litet varv runt vid klubben, bara. Tosca travar på.

Men så värst många bilder blir det inte. Vi gör det vi måste, bara. Lite krasslig i magen är hon, men det är inte att förvåna sej över - så mycket skrot som hon hittar och sätter i sej!

Detta är något jag upptäckte igår att Tosca kan. Fjärrdirigering! Nåja, nu är jag inte ute på fullt avstånd ännu, men jag är mäkta imponerad över hennes teknik och att hon inte flyttar sej en endaste liten centimeter framåt.

Dessutom är jag väldigt imponerad av mej själv, som lyckades ladda ner ett videoredigeringsprogram och sedan hitta det i datorn, förstå (nästan iallafall) hur det fungerade och ta bort en bit på slutet av filmen, där jag bråkar å det grövsta på stackars hussen. Han dristade sej nämligen till att PRATA medan han filmade. Morr, det fick han ju inte *S*
Sen pillade jag dit den lilla texten också och till sist sparade jag även filmen i ett format som fungerar att ladda upp här. Det tog mej ett par försök, men till sist gick det!

Så... se och imponeras!

Kommentarer

  1. Åh! Tänk, vad hon är duktig och att hon inte rör sig framåt alls är ju verkligen imponerande. Kul att du filmade detta storverk! Ovanpå det är hon så söt, så söt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ju Sture som skötte kameran, men ja... ett storverk är det minsann! Nu är hon ju inte stensäker på detta. Ibland far hon rätt upp i luften, slår en frivolt och försöker bita mej i näsan när jag står bredvid henne och säger "ligg", men men.. det blir väl nån ordning på det också så småningom *S* Söt är hon, hur som helst! *S*

      Radera

Skicka en kommentar