Nån sorts fritt följ

Den här bilden har jag glömt att lägga ut. Den är från häromkvällen, när jag plötsligt hade den lösa hunden kontaktsökande vid min vänstra sida och det såg ut som en slags fritt följ(!). Fritt var det iallafall och följ var det också. Inte lång bit, men roligt ändå. Det är inget vi tränar på, utan det kom helt spontant från lilla Fröken. Kul.

Annars är jag just nu lite bekymrad över hur lugn och sansad hon är. Inte alls så många tokrejs och bara kuta omkring som en dåre... borde hon inte fortsätta med det? Så gammal är hon ju nu inte ännu... Och jag menar inte att det är efter vurpan igår, utan rent allmänt tycker jag att hon har blivit "för" lugn och oroar mej genast för att hon har ont precis överallt och inte vill röra sej för den sakens skull.

Och ja, jag vet att jag är hönsig.

Kommentarer

  1. Jag hoppas verkligen inte att det finns anledning till oro. Hon växer ju så det knakar och kanske rentav harlite ont av det då och då. Men med en matte med superkoll, finns bara de bästa förutsättningar - varenda dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag oroar mej verkligen. Med eller utan anledningar. Idag tog vi det lugnt ända fram till kvällen, men då brakade det loss ordentligt och valpen var alldeles lika galen som hon "bör" vara och jag är lite lugnare igen.

      Varmt och innerligt tack till dej för att du alltid är så omtänksam och förstående! Kram.

      Radera
  2. Så flott kontakt dere har sammen her.

    SvaraRadera
    Svar
    1. KORTA stunder, handlar det om... *S* Men hon har en fantastisk blick när hon spänner ögonen i en *ler*

      Radera

Skicka en kommentar