Fint besök!

Vi måste ha något att bjuda på idag, när vi väntar fint besök söderifrån.

Och så måste vi väl städa lite också, kanske... även om det är hundfolk som kommer, så de har nog viss förståelse för lite "tassiga" golv.

Vilka det är som kommer? Jo, dessa prominenta personer. Toscas uppfödare Katarina i mitten, medförande två vänner, varav den ena är Toscas mammas människa.

Att de två är välkända personer råder det inget som helst tvivel om. Tosca vet inte vem av dem hon vill klättra upp på mest. Okej med en tredje person... hon gillar ju de flesta... men ändå! Kärt återseende på högsta nivå, verkligen! Jag blir lite tårögd...

Fina, fina mamma Embla är med också och här blir det ännu ett kärt återseende. Klok och försiktig förälder och jag blir lite tårögd igen. Min lilla hund... och hennes goa mamma...









Och faktiskt, så är snygga pappa Ikaros med på resan också. Målet är Briardklubbens utställning i Ö-vik, som går av stapeln imorgon. Kan tänka mej att vi just haft BIR och BIM på besök (ja, inte Embla då, som inte ska ställas, men någon av de andra två tikarna i bilen får nog endera titel. Kanske... man vet ju aldrig säkert med utställningsdomare).

Så roligt att ha er här, allihop! Välkomna tillbaka!




Kommentarer

  1. AH! Vilket besök! Självaste morsan! Så helt underbara bilder! Jag kan inte låta bli att jubla lite över detta guld i pälsfärg - jisses så fint! Tänk att även Pappa var med! Vilken dag, du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, vilken dag och vilket besök! Där var jag definitivt nummer 3 eller nåt på skalan.. *S* Jag får jobba lite på det, minsann!

      Men du skulle sett mammahunden, vilken schysst morsa alltså!

      Radera

Skicka en kommentar