Cykeltävling

 + 6 grader, regn och rusk, men cykeltävling är det iallafall.

Före start måste cykeln förses med nummerlapp och så är det ju aldrig fel att ladda med en nygrillad hamburgare *ler*

Ungdomarna redo för start. Johan längst till höger. Och DÄR är de iväg, med Johan mitt i klungan.

Jämrans, vad han trampar på!

Vid första varvningen har han lämnat konkurrenterna en bra bit bakom sej...

... men upploppet efter 3 km blev ganska så spännande, för då var närmaste konkurrent hack i häl igen. Men Johan höll undan och rullade först över mållinjen. Snyggt jobbat!

Törstig efter loppet och ganska prickig av lera... men nöjd, precis som han ska vara!

Kommentarer

  1. Fina bilder i regnet med färglada cyklister. Och även om du brukar framhålla att vinsten inte är det viktigaste så tror jag nog ändå att nån var lycklig över segern!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ÄR kul att vinna! Det tycker jag också... *ler* Och vissa i publiken (inkluderat mej själv) var väl ungefär lika glada som segraren själv *S*

      Radera
  2. Det var superkul och härlig dokumentation! !

    SvaraRadera
  3. Det var superkul och härlig dokumentation! !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den, dokumentationen, kommer väl i "pappersform" så småningom också, kan jag tro *S*

      Radera
  4. Hej Cornelia!
    Oj, vad det gick undan där: Grattis Johan till segern:)) Kan tänka mig hur glad du blev;)

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar