Måndag

Börjar såklart dagen med att äta frukost, det måste man (jag) annars funkar inget. Sen bakar jag lite kakor och cyklar iväg till vattengympan. Jag tror inte att jag var särskilt "cute" efter passet och sen tog jag och simmade en kilometer också och efter det var jag definitivt inte särskilt gullig. Dusch och bastu och sen trampa hem igen.

Dags för lunch. Har lite kött- och grönsakfräs i frysen. Tar fram och tinar det, steker några pannkakor och tillsammans blir det utsökta crepes. Gott.

På kvällen kan jag bara inte låta bli att ta mej en prommis. Vädret är helt fantastiskt skönt, det blåser inte längre (inte som igår iallafall) och solen skiner så fint.

Några fotbollsspelare på Vallen är uppenbarligen inte läskunniga. Dålig stil, tycker jag. Det borde de väl fatta, att gräset behöver lite tid att växa till sig innan man börjar springa omkring där med dubbade skor?!

Sol!!!

Kommentarer

  1. Önskar dig lite solglimtar idag också. Tänker på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Förstår vad du menar. Det är imorgon. Men inte så enkelt idag heller.

      Radera

Skicka en kommentar