Grå, grå himmel

Jag har inte photoshoppat eller nåt med bilden från igår. Nej, det här är vår grå, grå himmel av idag.

Men det droppar iallafall... trots att det har snöblaskat uppifrån precis hela dagen.

Själv har jag suttit inne och pysslat och pysslat och pysslat. En hel del foton har jag fått in på albumsidor och det känns fint att knapra av lite i bildhögarna som jag har liggande. Och roligt har jag haft, riktig avkoppling. Laddar inför ett rejält långpass på jobbet med början imorgon.

Kommentarer

  1. Så finurligt med exakt likadana vyer som i lördags - och så annorlunda!
    Ja, nog var det tråkväder, alltid och även idag är det regn som sen ska övergå i blötsnö. Men för ett jobbdygn kanske det är ok, om ni nu inte har planerat någon utflykt., förstås.

    SvaraRadera
  2. Hej Cornelia!
    Det var lika grått hos oss och regn igår, men dock ingen snö kvar;))))
    Hoppas du fick mycket gjort i ditt scraprum:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar