Dagen före...

Eftersom SMHI hotade med en massa snö, så tänkte jag att jag skulle gå ut och visa hur lite snö vi har i Mellansjö idag. Nu blev ju inte det här någon riktigt bra bild på just det, för det ser ju ut som om det är ganska så vitt fortfarande. Men egentligen, så är det bara ett ganska tunt täcke och på isen är det ingen snö alls.

Presenningen som låg på skotern har uppenbarligen blåst bort.

Men okej. Lite snö är det ju. På vägen bakom mej är det emellertid grus på sina ställen och Naggenvägen är helt bar. Jag går på promenad utan broddar och helt utan problem.

Japp. Det var torsdag, det. Välkommen tillbaka imorgon!

Kommentarer

  1. Hej Cornelia!
    Ja det var ju rejäl skillnad på de här bilderna än de över. Jag såg inte skotern som på den här bilden;)
    Jag tycker det ser ut som om ni har ganska mycket snö kvar, även på de här bilderna;) Så just nu är jag glad som bor här nere;))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar