Städat

Inga bilder idag. Har städat, städat och städat lite till. Nu är hemmet återställt i, inte ursprungsskick för det var ganska ostädat från början, men i välstädat skick, minsann! Lillrummet är kvar, för jag orkade helt enkelt inte mer. Men det rummet passerar man ju inte igenom, utan det står där det står så det gör inget om jag tar det imorgon.

Fönstren blev prima!

Och så vill jag tala om att jag har provat att kommentera i några olika bloggar UTAN att kryssa i den där eländiga lilla cirkeln som ska bevisa att jag inte är en robot. Det går utmärkt, faktiskt. Kommentaren kommer in precis som den ska. Prova gärna detta, om du har lust att kommentera här!

Kommentarer

  1. Hej Cornelia!
    Så roligt att fönsterna blev bra:) Visst är det skönt när man städat klart, synd att det inte håller så länge*S*
    Mitt scraprum behövs städas igen, där blir det fort dammigt;)

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
  2. Har också provat och det fungerar här och där men inte alltid. Inte för att jag kommenterar så ofta mer än här, då... :)

    Finemang med de nya fönstren och att det blev städat på kuppen - ja , med lite slit, då!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jahaja... det är så det är... funkar bara ibland? Typiskt.

      Radera

Skicka en kommentar