Inga bilder

Idag vill inte Blogspot att jag ska kunna ladda upp några bilder alls. Inte för att jag egentligen hade något av större intresse att visa heller, förstås... Och helt galet ser det ut lite längre ner här i min blogg idag också. På torsdag är det nån bild, som inte jag har tagit ens?!?!?! Fast bara i litet format, inte när man trycker på rubriken och får upp inlägget. Nån bugg måste det sitta någonstans. Hoppas att de får lite ordning på det snart.

Sture och jag åt lunch tillsammans på ett ställe vi aldrig varit på förut. Över förväntningarna och det var ju kul (och gott)!

På eftermiddagen gick jag en runda runt Klampen. Det gör fortfarande ont och gråten sitter i halsen när jag är där. Men jag måste ju jobba lite på det där, tycker jag, så jag plågar mej nån gång ibland.

Tittat på några foton som ska bli till en PL-sida har jag gjort också, men längre kom jag inte.

Summa summarum: En väldans lugn och skön dag!

Kommentarer

  1. Hej Cornelia!
    Det var ju inte bra att det ev. sitter nån bugg nånstans:( Hoppas att de fixar det så fort som möjligt.
    Ni verkar ha haft en skön dag i alla fall:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåt skräp har jag fått i datorn, men nu kan jag iaf lägga in bilder i bloggen igen.

      Radera
  2. Jag ser alla bilder som de ska visas, så det har väl rättat till sig nu, förhoppningsvis.

    Skön dag verkar du ha haft, trots Klampen. God mat är ju aldrig fel, det heller.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klampen är kämpigt, riktigt tufft, men jag vänjer mej väl. Och jag vill ju gå där, det vill jag. Det gör bara så ont fortfarande.

      Radera

Skicka en kommentar