Kreativiteten flödar

Ledig måndag och jag hinner göra ett uppslag till vårt eget resealbum. Det går sakta framåt, men det är kul när det finns en stund över till just det.

Cyklar iväg till vattengympan medan Sture ringer x antal samtal till alla möjliga viktiga instanser. Kilar in på ICA på hemvägen och kompletterar med ett par glömda grejor samt hämtar ett paket som jag fått en sms-avi på. Det är ett jättestort paket, som inte precis går att sätta fast på pakethållaren. Jag får "balansera" mej försiktigt hem *S* Innehållet är en ny skärmatta till detta bord. Välbehövligt, då den gamla är välskuren vid det här laget.

Får ett par nya sponsorstämpelpaket också och sätter genast igång att maska ihop ett par stämplar. Det går inte riktigt som jag vill och jag gör väl av med ett och ett halvt ark akvarellpapper innan jag har ETT motiv som jag tycker duger. Suck.

Tja... det är väl ungefär det som händer idag. Ungefär inget. Och det, det är ju det absolut bästa och jag klagar inte alls!

Kommentarer

  1. Visst är det härligt när man får sätta sig ner o skapa lite...tiden rinner iväg:) Lycka till med skapandet av ert resealbum:) Kram

    SvaraRadera
  2. Lite nu och lite då, så blir det en sida nån gång ibland. Kram på dej!

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt pyssel, ett resealbum låter fint, att minnas och drömma sig tillbaka. Ha en fin tisdag Åse

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle så gärna vilja göra mer åt mej själv, men det mesta ges bort på ett eller annat sätt. Ha det allra bäst!

      Radera
  4. Du är verkligen suverän på att ta tillvara alla dina foton. Vinner gör du ofta också - med all rätt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Alla" mina foton är det ju förstås inte.. jobbigast och svårast är faktiskt ofta just det, att försöka välja mellan alla bilder!

      Radera

Skicka en kommentar