Vinst

Igår när jag kom hem från Mellansjö låg denna trevliga packe med kort för Project Life-sidor i brevlådan. Nu är det väl kanske så att jag (åtminstone hittills) helst gör mina kort själv, men att vinna är alltid trevligt!

Det var hos Project Life i Norge som jag hade turen att vinna en av juliutmaningarna med ett uppslag från min och Johans cykelsemester. Du kan läsa mer om det HÄR.

Annars började den här dagen på ett trevligt sätt, då Sundsvalls Tidning uppmärksammade en kille som jag tidigare jobbat med. Lär artikeln HÄR. Den var stort uppslagen på nästan hela förstasidan med många bilder och fin text. Jag hoppas att allt kommer att gå bra för Christoffer!

Medan Sture hade några ärenden att göra spankulerade jag omkring på sta'n i jakt på en jeanskjol. Tro det eller ej, men till slut hittade jag en butik som hade kjolar som inte var helt utslitna och trasiga redan från början. För nån sådan ville jag inte ha. Jag ville ha ett helt plagg, utan några krusiduller eller (som jag fick förslag på i en annan affär) med "western-glitter-broderier" över hela bakfickorna. Bevare mej väl, det kändes inte precis som jag...

Kameran har inte varit flitigt använd idag och inte mobilkameran heller, så därför blir det helt enkelt inga fler bilder. Jag ägnade en stund på kvällen åt att göra ett par PL-sidor med foton från vår turkresa i maj. Vad jag tycker att det är roligt att sammanställa text och bilder till album och samla minnena på ett fint sätt. Jag glädjer mej och det känns så bra.

Kommentarer

  1. Hej Cornelia!
    Grattis till vinsten, den är du verkligen värd:)) Dina egengjorda PL kort är super läckra:)))))
    Det är inte lätt att hitta jeans kläder utan "hål" i *S* Hoppas din var snygg:))

    Sov gott och ha en fin dag imorgon:))
    Kramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack!

      Kjolen är helt "vanlig" utan krusiduller, precis som jag ville ha den.

      Kram på dej!

      Radera
  2. Tänk att du går och vinner med något som du precis har börjat med! Grattis!

    Kul för killen att han får göra det han vill allra mest i världen. Sånt värmer.

    Du får nog börja med "dagens outfit", tror jag! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. *ha ha ha* Dagens outfit är det nog ingen i hela världen som är intresserad av.

      Och ja, jag är så glad åt att killen får vara där med hundarna och hoppas så att det ska gå bra!

      Radera

Skicka en kommentar