Plask, plask

Först åker jag med en grabb från jobbet till badhuset och där simmar vi och relaxar, badar bubbelpool och har det riktigt trevligt. Bästa jobbet var det, ja! *S*

Och sen... ser det ut såhär när jag kommer till badhuset (IGEN, andra gången samma dag... baddräkten hann inte ens torka mellan varven) på kvällen och tänker mej att vara med på vattengympan. Kö till kassan. Otroligt! Fast alla skulle nog inte gympa, för det är vuxensim också på söndagkvällarna med nersläckt belysning, levande ljus och rätt mysigt i simhallen, faktiskt.

Kommentarer

  1. Tur att du tycker om att bada så mycket, nu när det blev dubbelt upp. Omväxlande jobb har du verkligen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har jag! Ett riktigt kul jobb och en fritid som jag gillar! :))

      Radera
  2. Tränar du inför landskaps simningen....du kanske blir uttagen.

    SvaraRadera
  3. Hej Cornelia!
    Oj vad du simmar och står i;) Jag tror du tränar för Vansbrosimmningen;)
    Vilket toppen jobb du har:)

    Ha en härlig Måndag
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar