Från jobbet till bowling

Direkt från jobbet till Bosvedjan. Hämtade sportlovslediga killar och tog först med dem till Nacksta, där vi käkade lunch på Biteline West. Mest åt jag och var alldeles för proppmätt när vi åkte därifrån och vidare mot Birsta.

Enjoy Bowling var vårt mål och där tillbringade vi ett par timmar med att försöka välta omkull käglor av trä med bollar gjorda av... hm... nåt annat material *S*

En trevlig dag! Men nu är jag ganska matt och ska ta det lite lugnt ett tag, tror jag bestämt.

Kommentarer

  1. Att du orkade detta efter ett jobbdygn!

    Blev nyfiken och var tvungen att kolla upp bowlingklot - en hel vetenskap. Plast av olika typer, tydligen. Uretan finast. Jag trodde inte stt det materialet kunde bli så tungt! Ha en fin helg nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tja... allting går ju. Men jag har sovit gott inatt... *S*

      Jaha, jag vet iallafall att bowlingklot (eller bollar som de aktiva själva kallar dem) är dyra. Det är de.

      Ha en bra helg, du med!

      Radera
  2. Hej Cornelia!
    Tack för grattis hälsningen:)) Nu har jag firat i tre dagar så nu är jag trött;))
    Så kul med bowling:) Men att du orkar direkt efter ett jobbdygn, du är inte dålig du:))

    Må så gott
    Kramizar Marie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar