Juldagsmys

 Medan Vickan myser i soffan...

... spelas det julklappsspel i köket. Ett kul frågespel, som min mamma och pappa skickat till oss. Tusen tack för det, vi har redan spelat två gånger!

Kluriga frågor i tre nivåer gör att stora och små kan spela med, och mot, varandra. Allmänbildande och riktigt roligt!

Ute är det regn, ishalka och inte nåt pulkaåkningsväder alls, men det är ju som det är och man kan inte göra nåt åt det. Och som jag har sagt förut, mej stör det inte att det inte är "flera meter" snö.

Kommentarer

  1. Hej Cornelia!
    Härliga bilder på spelmästarna;)) Roligt med spel. Vi gjorde julpaketsleken på Julaftonen, jätteroligt:))
    Idag ska vi iväg och hälsa på farmor:)
    Vi har inte heller någon snö. Mest regn och blåst:( Men ibland är det skönt att bara vara inne och mysa:))
    Våra vovvar är inte heller så förtjusta att vara ute i regnrusket.

    Ha nu en fortsatt fin dag:))
    Julkramizar Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har traskat omkring på de halkiga vägarna ganska mycket ändå, trots väder och vind. Känns bra att röra på sig det som går, när man tuggat i sig en massa julmat, tycker jag.

      Lite pysselsaker hade varit trevligt idag, fredag, när alla har åkt hem och lugnet lägrar sej, men jag ska väl kunna sysselsätta mej ändå! *S*
      Ha det härligt!

      Radera

Skicka en kommentar