Jobb

Full rulle på jobbet idag. Jag hade bara ett kortpass och det började med promenad i sisådär 1½ timme. Sen en kort paus då jag hann kasta i mej lite mat och börja plocka fram pysselgrejorna jag hade med mig hemifrån (+ det som finns på jobbet, förstås). Och sen pysslades det farsdagskort och annat i nästan fyra(!) timmar. Vi fick faktiskt be ungdomarna att gå hem, då det var lite annat som skulle göras på kvällskvisten också, innan det var dags för mej att åka hem igen.

En härlig dag, då jag faktiskt hann med att baka både pizza och kanelbullar här hemma innan jag åkte till jobbet. Effektiv var ordet för dagen *S*

Kommentarer

  1. Roligt att de uppskattade korttillverkningen. Fast det så klart, de hade ju ett proffs att tillgå. Bra jobb det där, med inbyggda promenader och allt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra jobb. Ja, det har jag sagt förut. Det passar mej som handen i handsken!

      Radera

Skicka en kommentar